Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren?
Betalingslogos
Uw winkelwagen is leeg!

Verzending en Betaalmethodes

Online winkelen bij Spaansekinderkleding.nl is veilig en gemakkelijk. Onderstaand proberen wij al je vragen te beantwoorden. Heb je nog een vraag, opmerking of klacht, vertel het ons

Wat zijn jullie verzendtarieven?

Welke levertijden kan ik verwachten?

Is terug sturen GRATIS?

Hoe kan ik ruilen of retourneren?

Hoe kan ik bestellen?

Hoe kan ik betalen?

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

 

 

 

 

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen kan door artikelen in het winkelmandje te plaatsen. Daarna kies je voor "Afrekenen" en selecteer je een Gewenste manier van Afrekenen. Je kunt hier aangeven of je direct wil afrekenen of dat je je eerst wil registreren. Als je je registreert, hoef je voortaan slechts in te loggen om al je gegevens in te zien en mocht je in de toekomst nog eens een bestelling willen plaatsen, hoef je niet nog eens je gegevens eerst in te vullen. Na het completeren van het gegevens formulier, selecteer je de door jou gewenste betaalmethode. De betaling vindt plaats via het extra beveiligde scherm van onze betalingsservice Sisow. Als je betaling succesvol is afgerond, nemen we je bestelling in behandeling. In de meeste gevallen betekent dit dat je je bestelling binnen 1-3 werkdagen in huis hebt! 

 

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan bij Spaansekinderkleding.nl op verschillende manieren:

iDeal. Veilig en snel betalen via je eigen bank door middel van internetbankieren. Je bestelling wordt meteen verwerkt.

Bankoverschrijving. Sinds kort bieden wij via Sisow de mogelijkheid tot overschrijving per bankgiro. Zo kun je razendsnel je bestelling doorgeven en de transactie voltooien op een moment dat voor jou het beste uitkomt! Let op, deze betaaloptie kunnen wij vooralsnog enkel aan Nederlandse klanten bieden. In de volgende betaalmogelijkheid wordt uitgelegd hoe je vanuit het buitenland een bedrag kunt overmaken. 

Overboeking bestelbedrag. Uiteraard kunnen onze buitenlandse klanten eveneens hun bestelling betalen door middel van overschrijving. De werkwijze is verschillend maar eenvoudig. 

Stappenplan: 

- Graag ontvangen wij van tevoren een e-mail met daarin de te bestellen artikelen en het volledige aankoopbedrag.

- Het aankoopbedrag kun je vervolgens overschrijven op IBAN rekeningnummer NL36 RABO 0111 6816 18 ter attentie van Spaansekinderkleding.nl te Wassenaar (Nederland). 

- Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen over je bestelling. Zodra het aankoopbedrag is ontvangen, verzenden wij de bestelling. 

Paypal. Een online betaalservice die snel aan populariteit wint en internationaal door miljoenen mensen gebruikt wordt voor online betalingen. Sinds kort zijn ook PayPal betalingen via de mobiele telefoon mogelijk. Om te betalen is alleen een e-mailadres nodig. Je bestelling wordt hier ook meteen verwerkt.

Heb je een creditcard en wil je graag bij ons shoppen? Deze kun je makkelijk via Paypal gebruiken om eveneens veilig af te rekenen. 

Mr. Cash / Bancontact. Onze Belgische klanten kunnen nu nóg makkelijker bij ons afrekenen via het Belgische betaalsysteem Mr. Cash / Bancontact. Zo hopen wij onze internationale klanten eveneens een optimale service te kunnen bieden. 

Sofort Banking. Dit Europese en bankonafhankelijke betaalsysteem biedt betaalcomfort aan onze klanten uit Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en België. Zeker Duitsland heeft een groot aandeel gebruikers, namelijk rond de 45 miljoen. 

Webshop Giftcard. Heb je een webshop giftcard ontvangen? Allereerst gefeliciteerd! Je kunt de kaart besteden in onze shop. Heb je nog verdere twijfels over het gebruik van de kaart, de meeste vragen worden beantwoord op de volgende pagina https://www.webshopgiftcard.nl/gekregen.

Onze betalingen worden uitgevoerd via Sisow Payment Services. Dit gebeurt via een extra beveiligde verbinding (SSL).

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden? 

We werken met Post NL voor het verzenden van je bestelling. Dit betrouwbare verzendbedrijf biedt je als klant een aantal opties om je pakketje in ontvangst te nemen. 

Standaard wordt je pakket wordt aangeboden op het door jou opgegeven adres. Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je factuuradres hetzelfde is als het afleveradres, maar je kunt een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen dan waaraan de factuur geadresseerd is. 

Kan het pakket niet worden aangenomen op het moment dat het bezorgd wordt, volgt er nog een poging de werkdag erna uw bestelling af te leveren. Mocht het na twee pogingen nog niet gelukt zijn, dan krijg je een briefje in de bus. Hiermee kun je de bestelling binnen drie weken afhalen op een postkantoor in de buurt.

Je kunt je bestelling ook laten afleveren op een PostNL punt bij je in de buurt, of eventueel bij je werkplek. Dit kun je tijdens het bestelproces aangeven. 

Welke levertijden kan ik verwachten?

Is je product op voorraad? Dan heb je je bestelling meestal binnen 1-3 werkdagen in huis. Voor sommige producten geldt een langere levertijd. Dit komt bijvoorbeeld doordat ze rechtstreeks uit Spanje worden verstuurd of soms omdat ze niet direct op voorraad zijn. Een langere levertijd proberen wij duidelijk bij de productinformatie te vermelden, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Wat zijn jullie verzendtarieven?

Tarieven voor: Nederland, België en Duitsland.

Orders boven €50 - GRATIS verzending

Orders onder €50

·         Brievenbuspost €1,95

·         Pakketpost €2,95            

Orders for countries other than above mentioned, we can send certified following the shipping costs below mentioned. If you are interesed in less high costs, we could send you the order without certification and Track&trace, follow this link to see the prices

Europa zone 1

Orders boven €50 - Pakketpost €6,95   

Orders onder €50

·         Pakketpost  €8,95

·         Brievenbuspost  (0-250 gram) €2,95        

Rest van Europa

Orders boven €50 - Pakketpost €14,95 (gecertificeerd)

Orders onder €50

·         Pakketpost  €19,95 (gecertificeerd)

·         Brievenbuspost  (0-250 gram) €2,95        

Wereld

Orders boven €50 -  Pakketpost €19,95 (gecertificeerd)

Orders onder €50

·         Pakketpost  €24,95 (gecertificeerd)

·         Brievenbuspost  (0-250 gram) €2,95

Zone-indeling Pakketten

EUR 1: België, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Engeland, Frankrijk
(incl. Corsica en Monaco), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Luxemburg, Oostenrijk, Spanje
(incl. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en Kanaaleilanden) en Zweden
 
EUR 2: Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Portugal (incl.
Azoren en Madeira), Roemenie, Slovenië, Slowakije, Tsjechië
 
EUR 3: Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer Eilanden, Gibraltar,
Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië,
Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland en Zwitserland
 
Wereld: Alle overige landen en Rusland
 
Kost ruilen of retour zenden geld? 
 
Wij ruilen GRATIS en ook bij retour zenden vergoeden wij de verzendkosten heen en terug. 
 

Hoe kan ik ruilen of retourneren?

Je bestelling deels of geheel terugzenden is eenvoudig en kan op de volgende 2 manieren:

- Via de link in de mail die je van ons kreeg

In de e-mail die je ontvangt na het betalen van je aankoop, kun je een een retour etiket vinden om uit te printen. Je hoeft de verzendkosten dan niet voor te schieten. Let op! Je retourzending dient binnen maximaal 14 dagen na ontvangst nemen bij ons terug gezonden te zijn. 

- Via de gewone post

Heb je deze mail niet meer? Je kunt ook de zending direct naar ons terug sturen. Je schiet daarmee de retour verzendkosten even voor, maar deze krijg je uiteraard vergoed tijdens de terugbetaling van het aankoopbedrag. 

Stuur ons een mail met daarin de gewenste maat, en we zullen je deze, indien voorradig, zo spoedig mogelijk toezenden. Mocht een artikel niet meer beschikbaar zijn, krijg je zo snel mogelijk het aankoopbedrag hiervan terug. 

 

Wil je het bestelde kledingstuk ruilen voor een ander item of een betere maat? Je kunt dat als volgt doen: 

  • Stuur ons een mailtje of bel even wat je wenst
  • Zend het pakje terug zoals hierboven beschreven
  • Zodra we het pakket binnen hebben, wordt je nieuwe artikel verzonden of ontvang je je geld terug. We zijn wettelijk verplicht binnen 14 dagen het juiste bedrag terug te storten, maar we zijn hier eigenlijk altijd sneller mee!